11 maj 2013

Obywatelstwo Yennefer


Obywatelstwo


Ja - Samozwańcza Caryca Kyra Trzeźwa Imperatrix Sobrius Cholerum B.B. – władczyni Podświata i autonomicznych ziem w skład jego wchodzących, piastująca zaszczytne stanowisko Autorki  na mocy prawa przyznanego mi przez samą siebie drogą ustawy o braku ustaw z dnia 9 maja 2013 roku nadaję

J.W. Arystokratce Kolezance-Szlachciance Yennefer

Honorowe Obywatelstwo Imperium Kamane


 ziemi mi podległe, której zwierzchnikiem jest Shibasaki Kaname

Obywatelstwo zostało nadane zgodnie z Zasadą Kaprysu.


Warunki obywatelstwa:

1.       Zapoznanie się z polityką Imperium Kaname za pośrednictwem lektury Dwóch Bogów
Wypełnione
2.       Uiszczenie opłaty powszechnej w postaci komentarza
Wypełnione
3.       Urok osobisty
Wypełnione

Obowiązki Obywatela:

1.       Przestrzeganie prawa Imperium

Prawo Imperium:

1.       Prawo Krwi
2.       Prawo Barw
3.       Prawo Kierunków
4.       Prawo Samobójcy
5.       Prawo Kaprysu

W przypadku wątpliwość dotyczących wyżej wymienionych praw, uprasza się o zgłaszanie wniosków o wyjaśnienia bezpośrednio w Urzędzie Shikaze Shitou

Przywileje Obywatela:

1.       Informowanie o nowych postach
2.       Prawo do nieskrępowanej krytyki, narzekania, obrazy majestatu J.W. Carycy oraz J.W. Kaname bez poniesienia odpowiedzialności prawnej
3.       Prawo do domagania się wyjawienia tajemnic fabuły oraz ponagleń, przy czym wniosek może zostać rozpatrzony negatywnie
4.       Dedykacje postów oraz ewentualna reklama*
5.       Wsparcie dyplomatyczne J.W. Carycy w przypadku najazdu wrogich bloggerów*
*w przypadku posiadania bloga


Uwagi szczególne:

J.W. Obywatelka Yennefer wraz z otrzymaniem obywatelstwa zobowiązana jest przyjąć najszczersze podziękowania ze strony J.W. Carycy za wszystkie motywujące słowa. J.W. Caryca czuje się zobligowana do okazywania dozgonnej wdzięczności J.W. Koleżance-Szlachciance oraz nadawania jej coraz to nowszych, wyszukanych tytułów. J.W. Caryca cieszy się z każdego słowa płynącego z ust J.W. Obywatelki, a raczej każdego słowa czytanego na ekranie monitora, do którego nieustannie się uśmiecha.


Caryca Kyra Trzezwa                                                  Podswiat,  11 maja 2013 roku



6 komentarzy:

  1. Jaaaa ale super ^^ Kurcze chyba to sobie wydrukuję i powieszę na ścianie ^^
    Obywatelka Yennefer dziękuję J.W carycy za oficjalne nadanie obywatelstwa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Yennefer,
    gratuluję Ci nadania obywatelstwa oraz zachęcam do wydruku jego świadectwa. Ja sama z chęcią to uczynię.
    I mam jedno pytanie do Carycy Kyry Trzeźwej - czy otrzymamy również mapę królestwa? Cóż zrobić, jeśli jest się obywatelem, a nie można znaleźć Hidekiego?
    Ślę pokłony,
    Cassie Lekkopióra

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Cassie,
    dziękuję Ci bardzo za gratulacje.
    Ja również podpisuję się pod Twoim pytaniem do J.W carycy.
    Tak samo jak ty pragnę znaleźć Hidekiego.
    Pozdrawiam uniżenie,
    Yennefer Szlachcianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje drogie Jaśnie Wielmożne Szlachcianki, chyba jeszcze parę osób do nas dołączy :) I jeszcze coś. Mam przyjemność zaprosić Was na Różany Bankiet, który odbędzie się w najbliższym tygodniu. Chcecie znać dzień, moje drogie? Och, Księżyc jest kapryśny w przeciwieństwie do Słońca. Raz jest na niebie, raz go nie ma. On będzie naszych kalendarzem, więc pożegnacie stabilności i przywitacie z otwartymi ramionami piękno niepewności. Dowiedzie się w swoim czasie.
    Obowiązują pogodne twarze. Stój dowolny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cesarzowo Kyro Trzeźwa,
      proszę wybaczyć mi te długie zwlekanie z odpowiedzią. Mam nadzieję, iż choroba - którą lubię zwać "uczucia" - w pewnym stopniu to usprawiedliwia. Przybędę z ogromną chęcią i radością, gdyż właśnie ostatnio zakupiłam suknię wieczorową. Różany Bankiet brzmi zachęcająco i dziękuję za zaproszenie. Z niecierpliwością wyczekuję ogłoszenia oficjalnej daty.
      Ślę pokłony,
      Cassie Lekkopióra
      (bowiem bardzo do gustu przypadł mi ów tytuł)

      Usuń

Jak miło, że decydujesz się na skomentowanie. Tylko pamiętaj - szczerość najważniejsza!